Brown eyed girl

Idag blev rubriken en blandning av McFly och Bruce Springsteen, med tanke på att McFly och Busted har gjort en cover på låten men den är egentligen gjord av Bruce Springsteen, typ världens kung (:

Sen tänkte jag bara tala om för alla som läser att det vore jätte gulligt om ni kunde skriva ett gb-inlägg till galadriel @  pa  och tala om för henne att hon kan sluta vara jobbig mot mig för att NEJ hon vet inte mer om McFly än vad jag gör och jag är VERKLIGEN inte intresserad i hur mycket hon älskar Danny.
Och nej jag tänker inte blocka henne för då kan jag inte gå in och kolla på hennes fjortis sida :)

Vädret är inte kul idag...
Dessutom står det en stor blå typ lastbil utanför oss också, vilket gör det ännu tråkigare.
Jag har fortfarande ont i ryggen också :/ 
Men imorrn ska jag till skolan iaf, fast inte vara med på gympan dårå .

Jag har börjat lyssna på Bruce Springsteen också, det står ju lite om det innan.
Jag tänkte lixom att eftersom Danny Jones lyssnar på honom (och han har typ asbra musiksmak) så borde jag också gilla honom.
Hum, sen kune jag typ nåra låtar och så innan, men iaf.
Han är GUDOMLIG.
The River är verkligen jätte fin <3 -

Nu ska jag laga mat också, tacos, lovat mamma att göra maten ...
Fast först ska jag gå upp och köpa cashewnötter x)  (hårt liv om man är allergisk mot jordnötter ^^)
Idag har jag varit uppe hos farmor och farfar också.

Nästa inlägg kommer enbart att handla om min släkt, så får vi se hur det kommer bli :) <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback