Forget all you know

PORTUGAL ; Dit bär det av imorrn (:

Med Mimmi, Isak, Ylva och Peter.

Jag längtar...
Så idag har jag och mamma vart och handlar det sista vi behövde, och idag är jag snäll så jag packar INNAN mamma hinner bli extremt stressad.
Så ska jag vara hos Isak och Mimmi halv tolv imorrn (:

Och Maria , som är så lyxans fick åka till Gran Canaria idag...

Jag passar Bettan också, världens finaste vovve =D <3
Dessutom har jag hittat den fina låten Forget all you know med Danny , vackert vackert vackert.
Martina och Ida har åkt i väg till Sälen också, sen ska Martina till Skåne, sen ska hon hem till mig för annars kommer jag avlida (: <3

ÅBY RID OCH TRÄNINGSLÄGER <3
Längtar ,


Kommentarer
Postat av: Martina

Jaaaa, de vill jag :D

2007-04-04 @ 21:52:14
Postat av: Maria ;D

hihi, jag är hemma nuuu :D

2007-04-07 @ 23:22:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback