Fun fun fun

Idag r dagen efter vi åkte skidor.
Idag är dagen då jag har JÄVLIGT mycket träningsvärk :O
Mest p.g.a. ridningen i tisdags, och sen skidor på det var väl inte det bästa ^^,
Och jag träffade FRIIIIIIIIIDA =D   Våran Åby-Frida (: 
Det var snart ett år sen och helt plötsligt kom hon fram till mig när jag och Nate satt och fikade, snacka om att jag blev förvånad :)

Idag ska jag också rida dårå x)
Fast på Momento så då behöver jag inte stå i lätt sits typ halvtimma (a)
Sen på hemvägen ska vi hämta upp Martina som ska vara med mig idag =D
Jag ska rita en änglanalle till henne (a)  Eller två ^^,   En kille och en tjej, har faktiskt snart gjort klart tjejen *stolt* ^^

Och imorrn är det andra chansen i Melodifestivalen x) 
DÅ RÖSTAR ALLA PÅ MAGNUS UGGLA =D
Höhö, visst han börjar bli gammal, ful, omodern, men va fan, han vågar ju iaf sjunga om sånt som ingen annan gör.  Man måste gilla honom för det.


Jag saknar Towe och Anna :O <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback