Just like a women

Igår var jag på spelning med Martina, Malin, Towe, Megan och Angelica.
Bäst var ju M.A.K.T dårå (nåt annat får jag inte säga för Malin ^^,)
Men annars var det NIGHTGALE, dem sjöng UNDERBART fint .. ;D
Såklart var Loudpipes bra också, dem hade bästa showen..
Det var också Loudpipes som vanlig tävlingen som hölls, de blev alltså det bästa bandet där, eller vad man ska säga ^^

Idag ska jag iväg och kolla på Djungelboken på teater med mina kära kusiner + moster och "morbror" ;D
Såklart lyssnar jag på McFly.
Mr Brightside just nu, KÄRLEEEEK, jag älskar den låten ... Speciellt när Danny sjunger, såklart <,3
Annars har det börjat bli väldigt mycket Bruce nu för tiden, han är kung !
När vi spelar hans "Sad eyes" blir både jag och Martina helt till oss .
Han sjunger underbart bra, förresten så var han på tv i fredags men jag antar att ingen förutom Martina och jag såg honom ;)
Jag älskar hans låt Lonesome Day också . , hur överlever man utan musik?
Jag vill verkligen inte pröva.

D. JONES <3
B. SPRINGSTEEN <3
O. SALO <3

Igår såg jag Dregen i "Extra Extra" också, nån annan som gjorde det?
Dregen är utantvekan (ganska tätt förföljs av Mr SaloSveriges snyggaste människa.
Allt med honom är snyggt , vet också att inte många håller med mig där.
Men whatever, snygg som fan är han i mina ögon !

Kommentarer
Postat av: Julia

Skitsnygg blogg du har! :D
Hur är det?

Postat av: Sandra

Tackar så mkt =D
Jag gör mitt bäst (:
Med mig är det bara bra :)
Hur är det själv ?

2007-03-19 @ 22:49:18
URL: http://sandraheterjag.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback