Little Joanna

Idag har vi vart i fjärilshuset med klassen, i typ två timmar...
Det var faktiskt rätt kul (a)
Vi döpte några av fiskarna, den jag döpte hette Olof. x)

Sen åkte jag och Towe in till stan för att handla underkläder (:
Hon köpte en bh och hotpants och jag köpte en bh och en tröja ^^, (finally en bh som sitter riktigt bra iaf =O)
Vi träffade på typ tre fullgubbar också, dem var glada i hågen dem ;)
Det var väldigt mycket folk också, jätte trångt typ överallt... Men, men , vi hittade ju det vi ville ha iaf :)
Sen blev det så att vi åkte hem till min mormor och morfar och åt middag ;P

Vet ni vad jag har kommit på ?
Att jag har blivit jätte dålig på att skriva bloggar, inget av inläggen blir bra... Usch, vet inte vad som har hänt med mig ^^  
Antar att jag får börja träna upp mig igen genom att skriva här (:

Imorgon ska jag rida också, då ska Towe antagligen följa med =)
Orkar inte gå och kolla vad vi ska ha nu, men antagligen så vet jag det till imorrn ;D
Det gick typ asbra på hoppningen med Baldacci förra veckan :)

Pussar <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback