Mr Brightside

Trodde inte riktigt jag skulle säga det.
Men det börjar bli RIKTIGT tråkigt att vara hemma...
Speciellt när jag inte mår seriöst dåligt utan bara har ont i ryggen.
Hade tänkt gå i skolan idag, tills jag fick veta att vi skulle in och gå på söder. Kändes inte riktigt som att det var nån idé då när jag knappt klarar att gå fram och tillbaka i lägenheten ...

Tänkte skriva en bit av en låt jag gillar också, så att alla kan få läsa den.
Den låten hjälper mig alltid, och den heter Mr brightside och är gjord av McFly.


[DOUGIE]
Coming out of my cage
and Ive been doin' just fine

Gotta gotta be down
because I want it all
It started out with a kiss
how did it end up like this?
it was only a kiss
it was only a kiss

Now Im falling asleep
and she's calling a cab
while he's having a smoke
and she's taking a drag

now they're going to bed
and my stomach is sick
and it's all in my head
but she's touching his chest now
he takes of her dress  now
Let me go

And I just can't look it's killing me
and taking control

[DANNY]
Jealousy
Turning saints into the sea
swimming true sick lullabies
choking on your alibies
but it's just the price I pay,
destiny is calling me
open up me eager eyes
cus Im Mr Brightside.

Kommentarer
Postat av: Sandra

Låten är då framförd av McFly i detta tillfälle, inte skriven av dem :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback