Sorry's not good enough

Sorry's not good enough... För dem som säger att världens vackraste människa Ola Salo är äcklig.!
Jag har precis märkt att jag ÄLSKAR bögar, varför?
Jo för att till skillnad från straighta är bögar inte rädda för att få ett gay-rykte, eftersom dem redan har det.
Då kan dem vara precis som dem vill och säga och prata precis som dem känner för.
Hur fan kan man inte beundra Ola Salo?
Han är verkligen världens underbaraste, charmigaste, snyggaste, personliga människan som finns.
Och jag känner honom inte ... Men direkt när man ser honom på scen, så vet man hur han är.
Jag beundrar honom massor för att han vågar vara som han är , det måste ha tagit väldigt mycket mod att börja vara som han är .
Tänk efter, hur många killar känner ni som skulle kunna göra likadant?
Nej, inte så många antagligen, det är inte tufft och beundransvärt att vara killen som ska vara högsta hönset genom att slåss och vara en svensson.
De som är rikgtigt beundransvärda är de som vågar vara som dem vill och visa det, no matter what.

Vad hade Ola Salo varit utan de där gayiga stegen och den där rösten ? Utan de där kläderna och leendet?
Inte mycket...
Men eftersom det är så han är , varför skulle han försöka dölja det?
Det är ju det som har gjort honom till så underbar.
Jag fattar inte hur man kan tycka annat än att han är speciell och självständig.
Det finns någonstansdet där uttrycket  "inte en vanlig Svensson" kommer ifrån, och jag vet många som skulle passa in där, och det är inte killar jag känner... och det är inte killar som är kända för att vara snygga, trots att dem aldrig gjort en bra film eller sjungt bra.
Jag beundrar Ola för hans kreativitet, lycka, självsäkerhet, sinne för humor, leende, och massa mer.



Tack till alla dessa personer som kommit och visat vilka de är och inte fallit för grupptrycket att bli som alla andra.


Kommentarer
Postat av: Anna

Älska Ola Salo.
Som faktiskt(jag kom på det för läääääänge sen) att Ola Salo blir Ola Salo baklänges xD

2007-03-11 @ 00:52:46
Postat av: Anonym

Haha no shiet hjärtat ;)
Det är lixom därför han tog det namnet :P

2007-03-12 @ 13:44:27
Postat av: Bimbo Boy

Vi bögar älskar dig med! ;)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback