Så länge du är med mig;

Idag har vi haft scouternas dag, en tävligt, där vi sitter och skalar kottar som alltid.
Fast denna dag var lite annorlunda, med tanke på att scoutrörelsen fyller 100 år så var tävlingen extra stor.
Det betyder att vi hade lite live musik spelad av Dogge Doggelito, ett band som jag inte kommer ihåg vad det heter, en tjej som jag inte kommer ihåg vad hon heter och Markus Fagervall.
Ojojoj, när han kom fram vart det little girls gone wild ^^
Dem stod och hoppade och ropade "Han har rört den här pennan",
ja gillar man nån så gör man (:

Vi fick kungligt besök också, vår scout till kung kom såklart på besök när det var scouthögtid (:
Då vart alla galna igen och började springa mot honom och ta kort,
stackars människa alltså, verkligen.
Även fast han är van, det måste vara så extreeeemt jobbigt ibland.

Snart kommer farfar, han har förlängt kedjan på halsbandet jag fick av honom, så vi får väl se om det är bättre nu.
Och jag har äntligen fattat hur man laddar in bilder på min mp3 =D,
ja äntligen och äntligen jag köpte den ju igår förståss x)

Dagens låt     -     9 to 5  eftersom bandet idag gjorde en sån gullig cover på den.


Kommentarer
Postat av: Maria ;D

Haha, ja det låter ju kul :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback