You wear it well,

Andra dagen på praon.
Barnen är underbara, men dem kör slut på mig!
Så fort jag kom har jag blivit allas nya favorit, alla kommer och frågar mig saker jag inte kan svara på.
Visst är dem underbart söta, och det väcker verkligen dem där tankarna om barn ,
men ändå är dem såå uttröttande..
Jag jobbar då på Vinbär, allt det där blev lite konstigt i början, eftersom det på Nates lapp stod att hon skulle jobba på Smultron och ha Charlotte som handledare (som då är min handledare), och jag skulle jobba på Körsbär med Margareta som handledare (vilket är Nates handledare), så sen slutade det som det gjorde.
Igår var vi på Rudan och gick Mullespåret, barnen var ju så himla glada (:

Sötast är utan tvekan Oscar och Tanja, underbart söta barn =D

Och snart är det scouterna, om Nate kan tänka sig att komma snart ^^
Ridningen igår dödade mig ^^    Hade Candia, och fick arbeta lite, minst sagt!
OCh idag var jag hos sjukgymnasten, fortfarande är min benmuskler för strama och jag måste fortsätta att träna upp dem, ännu något som kommer ta kål på mig...

Dagens Låt ;    Kalle Theodor ,  eftersom "Vinbär" är så bra på den (:

Kommentarer
Postat av: Maria

mohaha! varför tror du att jag vägrade gå till min sjukgymnast efter ett halvår? (; där kan vi snacka om att träna upp benmuskler...


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback