Uschusch.

Ja, helgen gick ju faktiskt helt bra.
Barnen var en aning jobbiga, och att underhålla dem i 4 timmar var ännu jobbigare.
Men det löste sig och gick jätte bra :)
Kollade på lite film, somnade, vaknade vid kvart över 7 för att annas klocka ringde,
typ 5 i 8 ringer mamma och säger att hon är här nu, hon skulle skjutsa mig till stallet.
Amanda har redan lagt ut maten i hagarna så det var bara att ta ut dem och börja mocka,
efter det red vi typ en timma. 
Sen var det bara hem, duscha och tillbaka till scoutstugan igen.
Föräldramiddagen gick faktiskt super. En aning stressigt och sådär,
men överlag, riktigt bra :)
Men nu har jag åkt på en riktig förkylning, känner mig inte alls bra idag :(

Haha, justja, Annas pappa, världens klockrenaste :)

Anna: Meh, har dem druckit upp vinet, det var ju det jag valde, jag ville ju smaka :/
Anna letar reda på sin mamma.
Anna: Mamma var vinet gott?  Det var ju det jag valde.
Eva: Jaa, det var gott. Jaha, var det det duu valde.
Anna: Ja, och jag ville ju smaka ju.
Eva: Amen Håkan, nu har vi ju druckit upp vinet, Anna ville smaka det ju.
Håkan: Jaha ojdå, men då köper vi en flaska till då !


hihi :) 
Och Anna har rätt Björn Gustavsson , sååååå braa !

Kommer in ?  Det är knappt jag kommer ut !



haha ilya x

Kommentarer
Postat av: Annizh

hahahaha, älskling du och jag xD


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback