KÄRLEK

ONDSKAN PÅ TV <3
Käääärlek.
Kan kolla på den hur mycket som helst.
När det var 20 minuter kvar tills start började jag räkna ner sekunderna ^^  TÖÖÖNT jag vet, men underbaaaar!
Jesper Salén är ju utan tvekan Sveriges hetaste människa!
Om någon känner för att prata typ maaaasssoooor om denna film, säg till (a)

Såg Danny förrsten, har inte tänkt på att han var med innan, men nu såg jag hans frilla jag ba men wtf där är han ju ;D 
Cooooooolers (;

Och Radios in Heaven - Plain White T's är en av de finaste låtarna jag vet. Den ska jag sjunga på någons begravning.


Och Magnus Betnér och Johan Glans är världens bästa komiker, finns inga bättre ;D


And do they have radios in heaven?
I hope they do.

Cause they're playing my song,
on the radio,
and Im singing it to you,
Im singing it to you, you, you.


Vackrast.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback