New Song

Som sagt inga biljetter till Bruce, det suger mer än vad något ha gjort på länge.
Men men, musiken finns i alla fall kvar.
Och just nu är Coca Cola reklamen på tv, och då måste jag vara glad, för jag ÄLSKAR DEN :D

Och jag älskar allt tror jag, eller det mesta.
Även fast det inte alltid verkar så.
Men det är ju faktiskt så att det är så mycket lättare att låta arg än glad, då behöver man inte anstränga sig så mycket .... Men men .

Och så är jag jätte avunsjuk på Kask, som just för tillfället är i England med sin klass ! :O
Jag och Martina kommer alltid in på England, vet inte hur vi lyckas faktiskt.

Ska nog gå och lägga mig nu, men jag orkar inte göra mig iordning. >.<
Fast nu börjar Seinfeldt och det orkar jag inte kolla på heller, det känns så deprimerande.
Så det blir nog sängen i alla fall.
Ursäkta detta otroligt tråkiga inlägg :P
Men här kommer en sak som får allt mycket roligare.

image19

Ä l s k a   denna pojk, bättre än många.

Han gör musik som ingen annan, vad det än är, tro mig , hans musik gör en glad.
När han sjunger texter som egentligen inte alls passar honom, lixom hans röst ääär ju faktiskt rätt ljus.
Det blir bara så fel att det blir Underbart rätt.
Så som vi alltid har sagt , JAMES BOURNE är så otrolig att han inte kan beskrivas. xxx

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback