Sad Eyes

Colin McRae är fortfarande död, vill inte att någon ska glömma det så börjar inlägget med det. </3.

Har inte skrivit på länge, eftersom det förra inlägget var så viktigt.

Men nu kan jag inte låta bli, att än en gång tjata om denna underbara sångare. BRUCE SPRINGSTEEN.
Jag kan inte förklara känslan, när jag och Martina pratade om honom idag, jag rös genom hela kroppen.
Han röst måstye vara det vackraste jag någonsin hört, den lite skrovliga rösten, till de låtarna han sjunger, och låtar, och hur han sjunger, jasg ska säga det enkelt. Hör man det inte när man lyssnar kan man aldrig förstå det.
Han är otrolig, jag seriöst älskar honom, han kan göra min dag, med bara sin musik, det krävs mycket för att göra sånt, men han klarar det utan problem.  <3


Så, 60-70 tals vecka då. Inte överdrivet kul kanske, men man slipper skolan ett tag ;)
Dessutom är Bruce och The Beatles musik från de årtalen, vilket är lika med kärlek, att jobba om dessa, DRÖM.

Och nu lyssnar jag på The River, en av de finaste låtarna jag någonsin hört, jag är kär i hans röst i den låten, den är så fin, den är sådär lagom mystisk och han använder sin röst på ett perfekt sätt.
Jag är kär.



Btw, mina kompisar bögar sig om kvällarna i helgen, ledsen jag blir :'(   Maha :D

xxxx


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback