it's a weird story.

Hästen var hyper idag!
Blev inte mycket annat gjort än att hårdhålla när han skulle kuta iväg hela tiden, men det var mysigt ändå.
När jag skulle släppa ut honom i hagen sprang han iväg innan jag hann ta av grimskaften, såklart hade jag lindad det runt handen så för tillfället känns det som att mitt ringfinger ska lossna.

En sak jag har funderat på , ni vet I'm Yours med Jason Mraz?
Är det någon annan som tycker att den nya versionen är ungefär en kvarts miljard gånger sämre än den gamla?
"Im you-ho-ho-ho-ho-horse" , ungefär sådär låter varje refräng, varför gjordes den om, asbra från början ...
Suck, kändisvärlden idag är ofattbar..

Kommentarer
Postat av: Petra

HAHA, den suger. Hár du hört de gamla gubbarna som sjunger "eeeeeeeeeehhhh" i bakgrunden då?


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback