Kvällen.

Efter middagen begav sig jag och Anna hem till Halkan.
Och jisses vilken fart det var på oss !
Vi råkade ta sönder hans gästsäng, vi våldtog hans säng, kastade allting runt omkring oss, jag 'lånade' med mig hans hörlurar hem (a), och en satans massa saker.
Anna gjorde t.o.m en suuuuper vacker sång;

"Vi är bästa vänner fast en mycket olika
Jag är bäst
Sandra hon är bra
Men halkan han är sääääämst"

Vackert vackert, och otroligt uppfinningsrikt.  Det är med den där melodin från pollyreklamen ni vet, 'Petter och jag, lalalala'

Vid bussen träffade vi på en jätte trevlig snubbe också, runt 22 bast skulle jag chansa på.
Först satt han och pratade i telefon
"Jomen hon var fan inte tjej, hon var hora"
"Men om hon sparkar mig i skrevet är det klart som fan jag slår till henne."
Det var början till vårat samtal...
Efter han lagt på vände han sig mot oss,
"visst är det okej att slå någon om den sparkar en i skrevet."
Anna: Det beror ju på vad den personen har gjort.
Han: Amen, om man bara står och småtjaffsar om något och så sparkar personen en mellan benen.
Jag: Amen då är det bara att slå tillbaka.
Anna: Aa, det spelar ju ingen roll att det var en tjej då.
Han: Men det var fan inte en tjej.
Anna: Nej juste , det var ju en hora ...

Sen började vi snacka om mobilteman och Anna skulle skicka alla sina och lalala, lite rolig snubbe, skulle iallafall frågat vad han hette, kom jag såklart på efter, smart tjejen , smart.


Hoppas ni har haft en bra kväll/natt iallafall.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback