Ny metod.

Har bestämt mig för att prova en ny metod.
Att äta mat på mindre tallrik, och jag måste säga, att än så länge har det funkat.
Jag äter mindre, men blir fortfarande mätt, hur kan det komma sig egentligen?



Hur som helst, denna dagen har varit den underbaraste på länge, iallafall delar av den.
Solen sken hela morgonen, så jag, mamma och Ex (hunden vi lånade av mormor och morfar) satt ute och solade och läste, myyyys.
Kärt barn har många namn sägs det ju, namnen jag använder på Ex är Ex, Spex, Kexet, Nusse, Nuffe. Dem två senaste är ju kind of ett mysterium hur jag kom på, men jag brukar använda pussenusse ofta, så det kommer förmodligen därifrån.


Nepp, Pretty Woman på tv so ttyl guys.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback