stan.

Halva skoldagen idag bestod av rast, ganska skönt med tanke på att det betydde att vi kunde sitta ute och sola.

Efter det åkte jag och Towe in till stan, lönehelg och allt, smart tänkt av oss.
Halva Stockholm var fullproppat!
Lite shopping, promenad, prat och avslutning med glass i trappan på Plattan, i solen, mysigt värre!
Jagad av Jesus-gubbar blev vi också, stod kring hela plattan och försökte ge oss lappar med "Jesus älskar Sverige". Sprang efter när vi sa att vi inte ville ha och försökte övertyga oss om att "Jesus älskar dig!".
Dude, I believe in Satan that ain't gonna work!

Några tjejer tog en lapp av en av killarna också, och kastade den på honom. Var det verkligen nödvändigt?
Visst, jag gillar inte synen på gud och tror absolut inte på det, men jag respekterar att folk tror på det dem vill.
Jag tyckte det var väldigt omoget och elakt som dem gjorde, om dem inte ville ha kunde de bara låta bli att ta.
Sen fick han springa runt och ta upp lapparna som de hade tagit och sedan bara slängt på marken.
Varför varför varför?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback