the brittish look.

Sitter och pratar med en kille som jag absolut inte känner och verkligen inte kommer ihåg vart jag började prata med. Men hur som helst, han gav mig frågan "Why do you think UK-people are hot?"
Och jag fick verkligen fundera, varför tycker jag det?
Jag vet ju att jag blir helst förälskad varje gång jag ser en britt , men fan, det kanske är en sjukdom eller nåt?

Är det deras bleka utseeende? Deras klena kroppar? Den halvbögiga accenten? 
GOSH, det här är fan en sjukdom, UK-sjukan eller något kanske ...
Hur som helst, det är en sjukdom jag är mycket nöjd med iallafall, på senaste tiden (och alltid för den delen) har jag fått tycka att mina britter är snygga alldeles ensam.
Det fortsätter nog i den stilen.

image74

That dude is my dreamboy!

Kommentarer
Postat av: Tobias

Go morgno go morgon :D


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback