Utmanad av Hertiginnan.

1. Vilken var den första blogg du förälskade dig i?
joelsunderbara.blogg.se - helt klart!
4. Vad tycker dina närmaste om att du bloggar?
Många bloggar själva, men varför skulle dem tycka något om det annars?
5. Tycker folk som känner dig att du är dig själv i din blogg?
Jag vet inte, har inte frågat någon.
6. Har du hittat en fungerande gräns för hur privat du vill vara i din blogg, eller tänjs den gränser hela tiden?
Äh, jag brukar inte vara jätte privat i bloggen, då och då kanske.
7. Nämn några saker som du aldrig skulle blogga om och varför?
Det kan jag inte skriva för då skulle jag ju ha bloggat om det.
8. I vilken utsträckning bloggar du för att få bekräftelse tror du?
Jag bloggar inte för att få bekräftelse, om det var det som var frågan, annars fattar jag inte.
14. Tror du att man kan lära känna en person genom att läsa hennes/hans blogg?
Inte lära känna en person nej, men ta del av någons tankar/åsikter, beroende på hur ärlig den är i bloggen.
15. Har du träffat folk IRL (in real life) efter att ha fått kontakt med dem via bloggen?
Neej inte vad jag kan minnas.
17. Har du någonsin blivit sårad av någonting som skrivits till/om dig i kommentarer eller i andra bloggar. Och isåfall: Hur har du hanterat detta?
Nej, jag tar inte åt mig av det folk som inte känner mig säger, om det inte är något snällt (a)

18. Nämn 5 bloggare som du vill ska svara på enkäten. 
hm, njeee.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback