Grönan.

Igår var jag och Nate på grönan, vi hade supermysigt !
Dock måste det ha varit besöksrekord eller nåt, köerna var på minst en halvtimme ...
Dessutom råkade vi förfölja ett par ungdomskillar, en i blå tröja och en i röd tröja, vart vi än gick var dem ALLTID på samma ställe, hm.

Marcus kom in sen också, så vi drog och käkade på Max.

Nate:
Den där väskan är köpt i Tjeckien och hon som sålde den tog Sandra där bak.
Jag & Marcus: hahahahahaa!
Nate: Neeej, jag menade tog Sandra dit bak så hon fick kolla på massa andra saker. x)


Kan även meddelada att jag idag har ätit havregrynsgröt.

Kommentarer
Postat av: Hang

Var med i utlottningen om en bloggdesign i min blogg!

Postat av: Erica Cs

Vad trevligt !

2008-08-07 @ 12:38:44
URL: http://ericacs.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback