Busted <3

Idag är det en viktig dag hörrni.
Just på dagen är det nämligen 3 år sedan Busted splittrades.

Vad skulle mitt liv vara utan JB, Matt och Charlie?
Jag vill faktiskt inte ens tänka på det, deras musik, tillsammans och åtskillda har varit något av det viktigaste för mig. Tack gode för att pojkarna finns!

JB's musik kan man ju inte ens kommentera, han är Kung!
Genom Matt's solomusik hör man verkligen hans underabra dialekt.
Och Charlie, hans röst passar så himla bra i Fightstar.
Visst har alla lyckats, men det går inte att undgå att ett av världens bästa band fortfarande saknas.

Eftersom det är en viktig dag lånar jag mitt McFLY-uttryck, dagen till ära.
Då, nu och föralltid.

BustedR.I.P 15/1 2005.

Kommentarer
Postat av: Maria

:(
skiit ledsen
för
att
dem splittrades :(
saknar
deeem
JÄTTE MKT!!!
de
va dem
bästa
och
kommer
allltid
att
vara
det

2008-03-14 @ 13:12:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback