NYÅR <3

Så klockrent kul var det !

Vi åkte hem till Towe för att äta middag, då fick vi värsta sexiga partyhattarna och allt , efter det körde vi GH3 och gick sen upp till herrgården för att dricka champagne och kolla på raketerna.
Efter allt var slut gick vi ner till huset igen och körde lite mer och bara snackade.
När vi skulle gå och lägga oss skulle jag och Sara gå ner på toa.  Då lät det som att någon knackade.

Sara:  Men öppna då , det är ju någon som knackar. (sen går hon in på toan)
Jag öppnar dörren och några meter bort står Johan (towes låtsaspappa, jag tror ni förstår att han var full).
Johan: Trodde du att jag knackade?
Jag: Öh, ja.
Johan: Jaha, nej jag skulle bara knacka ur den här pipan jag precis har köpt av Sören (visar upp pipan)
Sandra: haha, jaha^^
Johan: Jaa, ( han går in och börjar asgarva)
Jag stod och pratade i telefon samtidigt så jag ba öh jaha.
Sen gick han in i köket, fortsatte skratta och gick upp för trappan och la sig ^^


Bra start på 2008 :) <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback