Someones watching over me,

Nu har dem två första knapparna på min mobil gått sönder, det var ju inte väntat ...
Men men, vad gör man.

Orkar inte skriva jätte mycket idag, och orkar inte berätta varför.

Men idag har jag iallafall kollat på Juno och Raise Your Voice, jag blev lika kär i Bleeker som förra gången, så mysig han är i slutet när han lägger sig på sängen och bara håller om henne.
Jag har kommit på att jag tror att Raise Your Voice är min klippa, och Hilary Duff är min förebild.
Hon är bara för underbar, hon stället inte till med skandaler, hon har 4 filmprojekt på G just nu, hon playar inte massa folk utan håller sig till stadiga förhållanden. Dessutom har hon utmärkt klädstil, är jätte söt och har utan tvekan världens finaste hår !

hilary-duff.jpg HILARY DUFF image by hannah97_analex

Kommentarer
Postat av: maria

hur fan har dom gått sönder :P?


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback