-

Jag hatar dig.
Jag vet att hata är ett starkt ord, men efter allt du har gjort, efter allt du har ljugit ihop om mig.
Och berättat för andra, jag trodde vi var kompisar?
Jag trodde vi hade känt varandra länge och kunde lita på varandra till 100%, men jag antar att jag hade fel.
Så som du har gjort mot mig och alla andra gör man inte, det är respektlöst, så jävla elakt och är verkligen inte ett beteende man har som kompis.
Fyfan för dig, jag har försökt så jävla länge för att få det här att inte hända, för att du faktiskt har betydigt något för mig.
Jag kan inte göra det längre, och jag är stolt över att säga att du inte betyder något för mig längre.
Den här gången har du gått för långt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback