-

Dagen började ju utmärkt  (om ni hade hört mig säga det hade ni hört ironin).
Vaknade med världens huvudvärk, mådde illa, ont i halsen och ont i hela kroppen.
Smsade Elisabeth och sa att jag inte kunde rida, hon blev inte arg iaf, annars brukar det inte vara jätte trevligt att smsa två timmar innan man ska rida att man inte kan.
Under dagen blev det bättre iaf så vi åkte hem till mormor och morfar och fikade, och mormor la upp mina jeans, tyckte det var superviktig fakta därför tog jag med det ^^

Igår var jag på midnattsmässa också, GÅ ALDRIG PÅ DET !
Det började klockan 11 och slutade typ halv 1.
Dem satans gubbarna glömde fixa bordet så kören fick sjunga sista versen i sin låt 30 gånger, ohja, det var suuuperroligt att lyssna på kan jag lova.

Jaja, nu ska jag allt byta kanal på tv:n för Mtv's musik  suuuuuuuuuuuuger.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback