.

Nu har jag bestämt mig, jag ska börja skriva ordentligt i min blogg igen.
Har tänkt att det var dumt eftersom jag bara skrev om mig, men sen kom jag på , hey who cares , det är miiiiiiin blogg!

Idag var vi inte alls många i skolan, det var hur mysigt som helst, sen fick jag jobba själv på hemskunskapen, det var inte lika mysigt ... Dubbelpass på Ronaldo sen, det gick superbra, speciellt med tanke på att jag inte har ridit honom innan :)
Fråga Olle @ tv nu-
Det här inlägget var otroligt tråkigt, ovälskrivet, onödigt men fick ändå vara med eftersom jag fick panik och ville skriva ner saker nånstans.


Ed Westwick  image53 Ed Westwick Ed Westwick


Kommentarer
Postat av: Annizh

Jag föstår precis vad du menar (:


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback