Datada,

Mys med Malin och hennes chinchillor Pirate & Engla!
Sötnosar.

Men dagen började med att vi skulle in till stan.
Jag skulle fota S:T Eriks gymnasium och Fryshuset (det blev bara S:T Eriks, orkade inte fryshuset).
Det var saaaatans kallt!
Men Malin's bror Matte var snäll nog och skjutsade oss in till Gullmars iaf, det räddade nästan min dag, annars hade vi nog frysit ihjäl på köpet.
Efter det drog vi till ICA Maxi för att köpa 3.90kr's godis (a)
Det blandat med jordgubb/lime cider och Sandor/Ida (som Malin förövrigt söndersnackade med sitt Shandor!) är en riktigt bra blandning.
Middagen blev calzone på Mia's pizzera, orkade typ halva min. Malin tyckte det var elakt att lämna en halv pizza så jag skulle försöka äta resten, men då skulle jag nog allt spruckigt.
Hälsade på Danne, min handledare i 6:an också,   har inte sett honom sen ... ja, 6:an.

Städning är på G här nu.

Hör av mig imorn!

Kommentarer
Postat av: Malin

Yääyh :D, Skitkul dag med dig & lilla SANDOOOOOR XD

2008-03-26 @ 10:48:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback