yuck.

Känner mig smått ostolt, men jag lyssnade faktiskt på min första Tokio Hotel låt idag.
Man måste ju ha en anledning till att inte tycka om ett band också.
Jag kom fram till två saker.
Först och främst, Bill suger på övergångar!   Och hans hår är så grymt osexigt !  (okej, det hörde inte hit.)
Och någon som har hört det där förut? Ohja, jag har !  En miljon gånger.
Det är ju inte som att det låter som något nytt, lite Simple Plan goes Sum41 goes Jimmy Eat World.
Pang, där har vi Tokio Hotel praktiskt taget.
Typiska rocklåtar som låter likadant allihopa.
Jag tänkte inte ens kommentera engelskan eftersom jag vet att dem är tyskar, alla vet ju hur bra tyskar är på engelska. Heiko är ju bra exempel på det .. hrm.

Men, hur som helst, bra engelska eller inte.
Poängen med att låta mina öron lyssna på bandet jag verkligen inte tål.
Dem låter som alla andra, och snäppet värre.

Jag fortsätter leva i McFLY-himlen, där trivs jag allt !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback