daily dude.

Dagen har varit måttligt roande.

Tro mig, min kristna so-lärares min idag när jag syftade på att satanism var bra, not loving ..
Min sista mening, "något som skrämmer äldre människor då de oftast är vana vid bibelns syn på Satan."
Ojojoj, hade jag stått närmre henne hade jag nog fått en örfil ... nej då, hon är snäll, för det mesta.
Men religion gör folk galna, kolla bara på Tom Cruise, ingen jag skulle vilja dela livsstil med kan jag lova.


Och scouterna idag var rörigt, sugande förarbevismöte igen, men jag, Anna, Halkan och Ådi hittade andra sätt att roa oss på. Niklas satt brevid och hyschade hela tiden, I think Im going bananas.

Nä, nu är det Dirty Jobs på tv, med Peter Schenånting.  Bytt ut Mike Row har dem också, aej vart tar världens allt folk vägen?

Kommentarer
Postat av: A.

Ofc, vi är ALLTID bäst (;


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback