Lista

Vad föredrar du?

1. Häst eller ponny? hm, häst måste jag säga.
2. Dressyr eller hoppning? både.
3. Fux, brun, black, svart, skäck eller skimmel? Brun och fux är finast, men spelar ingen roll.
4. Briar eller Flippan? tough one!  Men jag är fascinerad av Briar.
5. Fullblod eller kallblod? dunno.
6. Varmblod eller halvblod? Halvblod.
7. Uteritt eller ridpass i paddock/ridhus? Både, men ridpass är för det mesta roligast.

Favorit?

1. Vilken är din favoritras? Halvblod & Konir
2. Favoritsyssla i stallet? Fixa hästen ofc ;) 
3. Favoritkändis i hästvärlden? John whitaker
4. Favorithäst i hästvärlden? ouf, vet inte faktiskt, finns masss bra.
5. Favorit ridlärare? Marie Aronsson.
6. Favorit ponnyn i ditt liv just nu? Momento.

--
1. Hur många gånger har du blivit avslängd? Oj, inget jag räknar!
2. Hur många gånger har du "ramlat" av då? ingen aning faktiskt !
3. Har du ridit en hingst? inte vad jag kan minnas ^^
4. Har du ridit ett arabiskt fullblod/engelskt fullblod? Jadå.
5. Hur många gånger har du skämt ut dig inför någon som kan jättemycket om hästar? öhö?
6. Har du någonsin blivit jagad av en häst? Haha, aa xD  det var ganska kul
7. Har du varit med om en ridolycka? Nej inte vidare allvarligt vill jag inte påstå.

Kommentarer
Postat av: Annizh

haha: nej, det är snott av Gossip Girl (a) Men va fan dt var ju den meningen men la mest märke till (;


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback