Make a list.

Ännu en sådan helvetisk lista.

Om mig:
är singel: jadå.
saknar någon just nu: gör man inte alltid det?
är rädd för att bli övergiven: Inte direkt nej.
svär ofta: tyvärr ja.
sjunger i duschen: Alltid!
skulle kunna ha pyjamas på mig i skolan: skulle kunna ja.
skrattar åt mina egna skämt: Alltid
äter snabbmat varje vecka: Nää
vill ha barn: Klart, en tjej och en kille ;)
skulle göra plastikoperation om det var ofarligt och gratis: förmodligen
vem saknar jag just nu:.

JA- OCH NEJ-FRÅGOR
Cyklat utan händerna: mhm
Gråtit en hel natt: aa
Åkt vattenskidor: Nej, förmodligen i sommar.
Åkt rullstol: Nepp
Gjort en bakåtkullerbytta: yes
Köpt lösgodis för över 50 kr: jaja, massor med gånger ^^
haft träningsvärk: men ofc.
Önskat att du var det andra könet: jaa, fast inte konsant, men prova ^^
Velat vara ett djur: nää, det tror jag inte.
Tänkt dig en kompis i rosa kanindräkt: hahaha , nej inte innan frågan ^^

HUR...
Svarar du i telefonen: Hej det är Sandra, aa, hej, eller tjo babe.
Tycker du om gul-bil-leken: nej, jag kör med MINI istället.
Mycket pengar har du i plånboken just nu: 60 kr, precis gett 300 till Liisa också.
Mycket är klockan nu: 13:50, förmodlige 51/51 innan listan är klar.
Många kontakter har du på msn: 336
Spenderar du en regnig dag bäst: bilen.

VAD...
Tänker du på just nu: scientologarbetet >.<
Tycker du om sushi: nej, det är för sött för det mesta.
Älskar du just nu: NIX, vädret, mamma, skönhetsprodukter.
Åt du sist: spagetti.
Drack du sist: te, med honung och mjölk.
Gjorde du för 5½ timmar sedan: sov.
Är din originalfärg på håret: typ ljusbrun.
Behöver du just nu: nixapixa. <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback