dubidubi.

Kom precis på att jag inte skrivit i bloggen på ca 500 4548659689 år (utan överdrift som vanligt såklart).
Massor har hänt i mitt liv sen sist ,  självklart förstår ni redan här att jag skojar ...

Nej men jag har faktiskt läst ut "Hej! Mitt namn var Elton Persson" , en HEL bok, tycker jag förtjänar stora applåder för det. Bra var den också, ganska självklart med tanke på att Martin var författare.

Sen har det ju varit så trevligt att vi faktiskt var på museum idag för att se utställningen 'Lura ögat',  eller något liknande. Det var faktiskt ganska skrämmande, inte Grudge-skrämmande, men ni förstår vad jag menar.

Nu ligger min samhällskunskapsläxa (puh, långt ord!) i knät och väntar, jag ska väl inte göra den besviken.

Hur som helst är det Sverige-Portugal in 4 days!  Och nej, jag bryr mig inte om ni inte ska se, nu vet ni det iallafall.
Och den som vill vara väldigt snäll mot mig får gärna köpa en Bruce Springsteen - tröja från Punktshop, haha!


x

Kommentarer
Postat av: Hanna

Hur har din dag varit?:)

Postat av: Hanna

Åh, skönt ! Min har väl vart bra :) tråkiga lektioner bara;)

2008-10-07 @ 20:30:13
URL: http://honhannah.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback