Genius.

Jag kom på att det var något jag hade tänkt skriva här, självklart kommer jag nu inte ihåg vad det var ...

Glömde också att lägga in någon dagens-grej igår, så jag gör väl det i det här inlägget, det får bli ett klassiskt youtube-klipp.


Och nej, den blir inte bättre än sådär.



Förresten kan jag även skryta med att jag har James Bourne's nummer, ni vet, musikern som spelade i Busted, som startade Son of Dork och som nu is flying solo?
Hur som helst, I love him.

Dagens-sak för 11 oktober får alltså bli JB, bäst som han är släpper han snart soloalbum också, I .... can't .... wait !

Kommentarer
Postat av: Sandra

Älskar också James... Han är typ den bästa låtskrivaren EVER! Längtar efter hans soloplatta!



Men hur fick du tag på hans nummer? :O

och hur vet du att det säkert är hans? Ringt och kollat..? xD hihi



xxx


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback