Saker & Johan sjunger falskt.

I natt var en speciell natt, vi blev en timme rikare.
Vilket betyder att det är okej att vara dö trött vid 12 ikväll.

Vädret suger verkligen för tillfället, ser verkligen fram emot min sista-innan-jag-slutar-för-cirka-två-månader-ridtur. Momento kommer vara överlycklig.

LouLou åkte förresten ur Idol i fredags, jag som hoppades på Sepideh, jaja, så länge Lars och Robin & Robin är kvar är jag nöjd! Lars var coolast as usual.
Vet inte om ni kollade men isåfall lär ni har märkt att Johan sjöng faaaaaaaaaaaaaalskt, han brukar ju aldrig direkt sjunga som Whitney Houston men den här gången var det verkligen en blandning av killarna i min klass och Bill Kaulitz, småflickor som röstar ...

x


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback