UP

Idag hade vi plenarsession med Ungdomsparlamentet, en slags politisk debatt för ungdomar kan vi väl kalla det för att det ska bli lättare att förstå.
Klockrenaste kommentaren gav Ramin som efter en stunds debatterande fram och tillbaka mellan Jakob och vårat utskott börjat tröttna.

Jag - vi har frågat runt i många klasser i våran skola och majoriteten säger ...
Jakob - vilka klasser har ni frågat? Vad heter personerna och finns det någon hemsida med detta? Du säger alltså att det bara är St Eriks elever som ska bestämma ?
Jag - Nej? Du tror väl inte att jag vet vad alla heter? Jag säger inte att det bara är de eleverna som ska bestämma men eftersom vi har 1500 som tycker liknande saker så säger ju det något.
Jakob - Okej men det finns alltså ingen hemsida?
Ramin - Men om du så gärna vill ha en kan jag fixa en och samla in alla namn och lägga upp, jag kan fixa det till imorgon, den kommer heta dusomvillveta.com

Tror det var första gången på den dagen vi skrattade ordentligt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback