I'm electric.

Idag var jag med om ett lite mindre trevligt äventyr.
Jag står inne i Momentos hage och skulle ge honom en morot när min armbåge (antar jag, kände ingenting först) nuddar elstängslet, alla har ju varit barn, lek inte med stängslet - det kommer göra ont, jo tack, det är ord jag hade haft nytta av i det tillfället..
Hur som helst, det kändes som en explosion i min högra armbåge och hela armen kändes helt lam, jag försökte ta ett steg till vänster men insåg då att min ben också hade blivit electrified så jag praktiskt taget satt fast i marken, det slutade självklat med att jag då tappade balasen och helt plötsligt låg jag på jordhögen i hagen och tittade upp på Momento och Reno.

Barn, ta det här som ett tips av en erfaren flicka, akta er för elstängsel!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback