Nollning!

Snacka om chockad jag blev när jag skrev in blogg.se och en helt omgjord sida kom upp!  Men den är nice.

Igår hade vi som sagt nollning.
Det första som hände var att Jag, Maja, Bella och Debbie kom 1 och 10 min sent, det resulterade i att de först ritade en nolla i hela ansiktet på oss och sprayade någon glitterspray, och nu var det inga snälla kommentarer utan dem var verkligen värsta maktintagarna och super arga. När vi garvade sprayade dem glitterspray i munnen på oss (not hot kan jag lova).
Sedan fick vi hela munnen full med sprutgrädde och var tvungna att säga hur ledsna vi var över att vi var sena, tre gånger, självklart finns allt på film då de hela tiden hade en kamera upptryckt i ansiktet på oss.

Sedan blev vi indelade i olika grupper och fick gå runt på stan och göra olika uppdrag (tro mig, Stureplan är inte alltid jätte kul att göra bort sig på.)
Vi sprang runt till massa olika människor och hade gruppkram, skulle gå in på Pressbyrån och bli jätte glada och exalterade över att det var "Idol-Sandra" som stod i kassan, hon ba nej det är inte jag, vi ba joooo, blablabla.
Orkar inte skriva allt ni får fråga om ni vill veta, kul var det hur som helst !
Kvällen avslutades hemma hos Olivia, med folk som henne, jag, Maja, Bella, Sofie, John, Fredrik, Debbie, Max och Olivias kompis Lukas.


Kommentarer
Postat av: Anonym

Hahahaha, vilket roligt liv du verkar ha, och tack för att du delar det med oss.

2008-09-13 @ 22:10:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback