09-10



Vääärldens bästa vän åkte till USA imorse,
 ni kan inte förstå hur mycket jag kommer sakna henne.
Hon är världens finaste person och min andra hälft.
Lyssnar för tillfället på David Archuleta och Angels,
och vid det här tillfället får låten tala för sig självt,
jag tror inte jag har tillräckligt med ord på lager för att beskriva.

And through it all she offers me protection
A lot of love and affection
Whether I'm right or wrong
And down the waterfall
Wherever it may take me
I know that life won't break me
When I come to call she won't forsake me
I'm loving angels instead





Läs
Annas blogg, cause I sure will!

Kommentarer
Postat av: Anna åker till USA 09/10

I miss you honey <3

Postat av: Anna åker till USA 09/10

I miss you honey <3

2009-08-20 @ 18:46:45
URL: http://annizhiusa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback