23.08.09

I am up and awake!
Ska iväg till stallet om typ 45min.

Kom hem klockan 6 imorse efter chill i Nacka och sen film hemma hos Robin.
I'm in love with Notting Hill för tillfället!

Kvällen började då i Nacka hemma hos Robins kompis Jimmy (?).
Först var det typ 8 pers, som spelade hårdrock så det inte gick att prata eller nånting, hehe.
Robin gick och hämtade fler så det var väl typ 50 pers kanske, varav hälften fjortisar ...
Några väldigt konstiga av dem, som inte särskilt många gillade, haha.

Sen drog jag, Linnea, Robin och Erik hem till honom och kollade Notting Hill, alla halvsov och Erik somnade men förutom det så var ju filmen väldigt gripande. Sen är det ju Robin vi pratar om så vi blev ju självklart följda till dörren, och nu sitter jag här, och Linnea plattar sitt hår.
Helt ärligt kommer jag säkert ramla av idag, jag är trött, men inte trött nog för att ångra gårdagen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback