Am I just dreaming?

Jag vaknade för en timme sen, och det kändes som att jag låg i en termosovsäck mitt i sommaren, my gosh trodde jag skulle svettas ihjäl! Men som ni märker så leeever jag fortfarande!

Som vanligt hade jag världens konstigaste dröm som vanligt, tror helt enkelt inte att jag kan drömma som alla andra människor. Det var hur som helst en kille som jag mötte på en skolgrej vid namn Ungdomsparlamentet som försökte mörda mig, varför har jag inte den blekaste om, sen jagade han mig med knivar och grejer och ingen runt oss verkade bry sig det minsta (vi var i något hus). Sen visade han sin arm och att han själv hade blivit misshandlad av sin pappa, så då gick jag fram och kramade honom istället och glömde helt bort att han försökte döda mig.
Helt plötsligt befann jag mig på skidor, som jag tror var ett spel, och försökte vinna ett lopp, helt plötsligt kom mina kusiners pappa in i bilden och försökte vinna.
Sen vaknade jag...

Hm, tänk om man hade varit drömtydare och faktiskt kunde förstå sånt här!

Nu har jag iaf precis ätit frukost och väntar på att mina fastrar ska komma, vi ska fiiiiika (såklart).


mm, knäckebröd med skinka och paprika,
te & lite david archuleta så är min morgon gjord!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback