llllla liiiiga.

Någon av er som kollar på La Liga? Jag skulle chansa att de allra flesta av er just tänkte 'hahah herrejisses NEJ FÖR FAN!' Men sicken tur att jag kan leka annorlunda då och säga att jag faktiskt gör det.
Det var två matcher ikväll men jag kollade bara på den ena, självklart älskade Real Madrid <3
Vinst med 3-2 mot Deportivooooooo.

Imorgon spelar Valencia mot Sevilla, och helt ärligt har jag ingen aning om varför jag talar om det här för er, för ingen av er kommer förmodligen kolla ändå. Men nu vet ni, så känner ni er helt plötsligt lite sugna på fotboll sådär på kvällskvisten så kirrar tv4 sport biffen åt er!


Pussssssssss.


Kommentarer
Postat av: Anna är i USA 09/10

svar: yes, det gör det :) jag älskar dig <3

Postat av: LINNEA KEEN

haha okej, men jag har ändå allrid nytt besöksrekord var 0ch- varannan dag ;(



vad göres du då?

2009-08-31 @ 16:36:49
URL: http://alittlebitoflinnea.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback