McFLY

Låt mig berätta en sak för er.
Jag vet att många av er klagar på McFLY, 'åhh dem är pojkband', 'ååh orka hålla på med dem'.
Men obviously så orkar jag ju det eller hur?  Det jag inte förstår är hur NI orkar det.
Det är ju självklart att jag kan prata om dem eftersom jag kan alla deras låtar utantill, har sett dem live 3 gånger och vet otroligt mycket saker om dem, men för er ...? Ni säger att ni hatar dem och att dem suger, och ändå spenderar ni massor med timmar med att klaga på dem, med andra ord prata om dem.
Jag skulle aldrig prata om Jonas Brothers och Tokio Hotel med deras fans för det är så sjukt ovärt.
Men tydligen gillar ni någonstans inom er att prata om McFLY eftersom det inte ens behöver vara jag som drar upp det för att ni ska börja prata om det?

Vilka av oss är det som borde skaffa sig ett liv you guys?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback