perfection ... ?

Sova eller inte sova?
Tanken är att jag ska gå upp klockan halv 9, och när jag tänker efter borde jag inte behöva sova än.
Men sen finns det lilla problemet att det tar minst en timme för mig att somna, vilket betyder mindre sömn om jag väntar för länge med att gå och lägga mig. Hm, dagens I-landsproblem...

Jag är snäll nog att dela med mig de 10 bästa saker med killar JUST NU.

1. Tatueringar & Piercingar, allt och alla blir snyggare med några!
2. Lååånga killar.
3. Roliga killar.  Att skratta är det BÄSTA som finns.
4. Gentlemän.  Brukar inte vara min favorit, men att följa brudar till dörren är gulligt!
5. Killar som lyssnar på annat än techno, aaalla killar som lyssnar på bögmusik går FETBORT!
6. Fotbollspojkar.  Spelar, kollar, w/e , fotboll är nice och sånna pojkar lika så.
7. Myskillar, ta vara på tillfället för det här är förmodligen enda gången det här kommer stå med på min lista, men killar som kan säga någon gullig kommentar och bara se söta ut kan vara kul ibland!
8. Modiga killar, jag lägger till ungefär 2-3 människor om året på facebook, tar aldrig folks nummer och smsar aldrig först, vill man mig något tar man kontakt med mig ! hehe biaaatch (:
9. Brunhåriga, jag kommer nog tyvärr inte komma över mitt 'jag-gillar-inte-blonda-killar'. Once again on the list.
10. Killar som vågar prata om snygga tjejer, so what om man är tillsammans med någon?  Blir andra tjejer mindre fulare då? Linnea är förmodligen den enda som förstår. Men vafan, folk mååååste sluta vara så jääääävla svenska och duktiga och blablabla!

Det fick då avsluta min lilla lista!
Mycket bra om jag får säga det själv.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback