Svåra problem

I'm back!
Jag förstår att min saknad av blogginlägg har skapat svåra abstinensbesvär hos er... hehehe, inte riktigt kanske.
Men hur som helst har jag sådan tur att just nu ha EN fungerande dator.
Det är nämligen så oturligt att skärmen på min laptop har gått och avlidit, samtidigt som själva datorn på min stationära inte fungerar.  Härligt nog har ju snälla datortillverkarna likadana sladdar på allt så man kan stoppa in den lilla sladden till skärmen in i den bärbara, och vips skriver jag på den bärbara och det kommer upp på den stationära skärmen, isn't it magic?

Idag har jag även haft så trevligt att jag har varit i centrum och köpt gelékit till mina naglar och en liten special something som jag inte tänkte avslöja här i bloggen med tanke på att jag vet att en viss person brukar hålla hus här!
Men det kommer nog visa sig tids nog, stay put.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback