The weekend.

Igår skulle jag och Linnea som sagt på the voice, sagt och gjort, efter cirka 8 min lämnade vi kungsan tillsammans med Emelie och försökte hitta på något att göra.  (Om man kan kalla att äta pommes frites från donken något att göra så var vi fullt upptagna en stund!) Emelie lämnade oss för att åka till Flempan (?) och vi drog vidare till några grabbs och brudar i Haninge, (wohooo äntligen mina hemtrakter.) Det var myycket trevligt folk där, men tyvärr resulterade det i att jag och Linnea kom hem och sov ungefär vid 4, och att då gå upp strax efter 8 är inte det härligaste.

Idag skulle vi då packa in massa saker från farmor och farfars lägenhet och köra upp till min käre far i Arboga.
Jag var inte trött under vägen och Tina har INTE bevis på att vi alla sov i baksätet ...
Har ni förresten varit i Arboga någon gång? Tro mig, åk inte dit och låtsas att det är ett turistställe, hehe...

Nu sitter jag iaf här med hunden och har druckigt min andra kopp te sen jag kom hem, (och min totala 5e kopp idag).
Imorn blire nog chill hela dagen för att jag ska orka vara med min älskade Anna baby på tisdag och lämna av henne på onsdag, jag kommer sakna henne såååååååå mycket att ni inte kan förstå.
Jag kommer gråta, förmodligen, säkerligen ...
Gosh I'm such a pussy ...


Kommentarer
Postat av: Anna åker till USA 09/10

Jag kommer gråta floder!



Jag gråter redan nu när jag tänker på att det bara är två dagar kvar :( <3


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback