-

Sitter med tända ljus på bordet och lyssnar på Mike Bladen som sjunger Wonderwall i twitcam, mycket duktig. Kollar självklart på the holiday också, helt enkelt en väl spenderad söndagkväll. Åt middag hos mina kära kusiner på söder också, pasta, sallad, bröd, oliver, tryffelsalami, och en massa goda saker. Och dudes och malin har fått för sig att jag älskar nalle puh, måste säga att jag har svårt att minnas om jag praktiskt taget någonsin har sett det överhuvudtaget, haha.

Förhoppningsvis har mitt hår torkat snart så jag kan bege mig till min kära plattång, jag älskar dig!  (haha).

oooh, Use Somebody från mr. bladen just nu, tror jag smälter lite just nu.
jag hjärta kings of leon.


Kommentarer
Postat av: Malin

DU har sett det ! Och du älskar det ! :D

2009-12-14 @ 18:54:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback