♥ 2009

1. Gjorde du något i år som du aldrig gjort förut?
Hm, åkte till Holland? haha .

2. Höll du några av dina nyårslöften?
I don't do promisses.

3. Blev någon/några av dina vänner föräldrar i år?
nepp inte i år inte (:

4. Dog någon som stod dig nära?
r.i.p <3

5. Vilka länder besökte du?
England & Holland!! <3

6. Är det något du saknar år 2009 som du vill ha år 2010?
nja kanske inte något jag saknar men det är klart att det finns saker jag vill göra mer av 2010!

7. Vilket datum från år 2009 kommer du alltid att minnas?
1 & 2 maj. 5 juni & 1 juli. 19&20 september. och några fler.

8. Vad var din största framgång 2009?
Att träffa McFLY och få kontakt med Destine ffs!

9. Största misstaget?
I dunno.

10. Har du varit sjuk eller skadat dig?
ähum, jag har väl varit sjuk ja, inte så att jag har varit nära att dö sjuk eller nåt ^^

11. Bästa köpet?
Mina resor.

12. Vad spenderade du mest pengar på?
McFLY! haha .

13. Gjorde någonting dig riktigt glad?
oh yes; england, holland, martina, malin och lite mer!

14. Vilka sånger kommer alltid att påminna dig om 2009?
ähum, förmodligen In your arms & stars!

15. Var du gladare eller ledsnare i år jämfört med tidigare år?
gladare skulle jag nog allt säga!

16. Vad önskar du att du gjort mer?
hm, jag vet inte faktiskt. är nog ganska nöjd med min insats i det enda 2009 som kommer finnas i mitt liv!

17. Vad önskar du att du gjort mindre?
idk.

18. Hur tillbringar du julen?
Med släkt! <3

19. Blev du kär i år?
haha nej nej!

20. Favoritprogram på TV?
ouf, don't get me started on this one ...

21. Bästa boken du läste i år?
undrar om jag ens läste någon .. ? Juste, FJORTON ÅR TILL SALU!  den var sjuukt bra.

22. Största musikaliska upptäckten?
Destine för fan!  oh och david archuleta!

24. Något du önskade dig och fick när du fyllde år?
uhm, vad fick jag ... saker till england I guess, så det var ju det jag ville ha !

25. Något du önskade dig men inte fick?
en hund? haha

26. Vad gjorde du på din födelsedag 2009?
var hemma tror jag. åkte till england dan efter!

27. Finns det någonting som skulle gjort ditt år ännu bättre?
joodå, men det finns det väl alltid

28. Hur skulle du beskriva din stil år 2009?
blandad.

29. Vad fick dig att må bra?
vännerna, musiken, resorna, julen.

30. Vilken kändis var du mest sugen på?
oh I know the answer to this one!!  Danny Jones, Laurens Troost, Tom Vorstius Kruijff, Robin Van Loenen, Hubrecht Eversdijk, Bruce Springsteen. sen sätter vi nog stopp där så blir inte det här evighetslångt ...

31. Vem saknade du?
Malin !   + några andra nära och kära.

32. De bästa nya människorna du träffade?
Christel och Annelieke skulle jag tro!

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback