another random?

Och idag har jag vaknat till en fin dag som kallas lucia.
Ingen snö ute som jag hade önskat men man får ändå alltid lite julkänsla när man tänker på att julen smyger sig närmre och närmre för varje kall decemberdag som går.

Igår var jag, Linnea, Olivia och Isabelle hemma hos Jacquii för att käka middag, mycket trevligt. Blev skratt, tacos, lussebullar, te och silent library på tv. Har tagit några få men mycket snygga bilder som jag tänkte visa er när jag orkar ladda in dem från datorn. Och jag träffade faktiskt Linneas boyfriend igår, så han får tummen upp av mig och klassas som någon som verkar som en bra pojkvän!

Nu ska jag vänta på att min mor ska äta upp sin lunch och åka iväg någonstans så att jag kan dra på hög musik och städa, av någon underlig anledning städar jag mycket bättre när jag är själv hemma.

puss.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback