awesomeness.

Har hunnit hem en snabbis innan jag ska iväg till tandläkaren! Till skillnad från många andra tycker att det är jättekul att gå dit, so no worries för min del! Sedan ska jag bege mig till kära Martina, och förmodligen prata om en massa roliga saker. Det är jag säker på , haha!

Har förresten lyssnat på SAMMA låt i två timmar idag, hemifrån till skolan och från skolan hem, Starssssss. Helt underbar, jag sitter bara och ler. Var sjukt trött när jag vaknade, men igår / natt var helt enkelt värt det. Helt underbart roligt, garvar fortfarande när jag tänker på det. (när jag tänker på att vi möjligtvis kommer att träffa dessa människor i februari nästa år är det dock inte lika roligt!) Förhoppningsvis tycker dem om oss ändå. I alla fall mig! Annelieke blev ju totaldissad av Hubrecht på twitter, Christel också, han svarade bara till mig och då var det bara Annelieke och Christel som hade skrivit till honom, haha!  Men det är förståeligt när Annelieke kallar honom för Skinnylegs och Christel säger att det förmodligen är lättare att bryta hans ben än näsa... I don't blame him!

Nu ska jag däremot springa iväg och borsta tänderna !

pusssss.


Kommentarer
Postat av: Malin

Sinnessjuka smeexi som gillar tandläkaren ! :O !

2009-12-03 @ 20:10:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback