♥ baby steps my dear.

En av de sakerna jag älskar med att lyssna på nya band är klagomål på att man bara tycker att bandmedlemmarna bara är snygga eller vad det nu kan vara. Helt ärligt älskar jag sånt, det betyder ju helt enkelt bara att personen som säger det är rädd att inte "få ha sitt band för sig själv". Men tyvärr tillhör inte ett band någon, och om ni kollar med dem så vill dem tyvärr hellre ha många fans än bara ett par. Så det är lite synd för eran del men mycket tur för min, för tydligen får jag också lyssna på bra musik ? (I had no idea..)

Det finns en anledning till att hälften av banden jag lyssnar på inte innehåller några extremsnygga killar, och det är helt enkelt för att jag uppskattar deras musik tillskillnad på folk som bara lyssnar på band med unga, vackra pojkar?  Och FYI, ingen av medlemmarna i Varsity at the mo ser bra ut, sorry guys men den lilla planen sprack ju så how about stop tweeting about it? Det gör tyvärr inte bandet sämre för att ni försöker.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback